top of page

REGULAMIN HOTELOWY

Dyrekcja Hotelu wysoko cenić bÄ™dzie PaÅ„stwa wspóÅ‚pracÄ™ w przestrzeganiu tego regulaminu, który sÅ‚użyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych goÅ›ci.

§ 1.

1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.

2. JeÅ›li gość nie okreÅ›liÅ‚ czasu pobytu najmujÄ…c pokój przyjmuje siÄ™, że pokój zostaÅ‚ wynajÄ™ty na jednÄ… dobÄ™.

3. Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 do godziny 11:00 dnia następnego.

§ 2.

1. Å»yczenie przedÅ‚użenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość powinien zgÅ‚osić w recepcji do godz. 9:00 dnia, w którym upÅ‚ywa termin najmu pokoju.

2. Obsługa hotelu uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.

§ 3.

1. Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeÅ›li nie upÅ‚ynÄ…Å‚ okres, za który uiÅ›ciÅ‚ należnÄ… za pobyt opÅ‚atÄ™.

2. Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju od godz. 07:00 do 22:00.

3. Hotel może odmówić przyjÄ™cia goÅ›cia, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszyÅ‚ regulamin, wyrzÄ…dzajÄ…c szkodÄ™ w mieniu hotelowym lub goÅ›ci, albo szkodÄ™ na osobie goÅ›ci, pracowników lub innych osób przebywajÄ…cych w hotelu, albo też w inny sposób zakÅ‚óciÅ‚ spokojny pobyt goÅ›ci lub funkcjonowanie obiektu.

§ 4.

1.Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi hotelowi niezwłoczną reakcję.

2. Hotel ma obowiązek zapewnić:

1/ warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa,

2/ bezpiecznego pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o gościu,

3/ profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu

4/ sprzÄ…tanie pokoju i wykonywanie niezbÄ™dnej naprawy urzÄ…dzeÅ„ podczas nieobecnoÅ›ci goÅ›cia, a w jego obecnoÅ›ci tylko wówczas gdy wyrazi takie życzenie,

5/ sprawnÄ… pod wzglÄ™dem technicznym usÅ‚ugÄ™; w przypadku wystÄ…pienia usterek, które nie bÄ™dÄ… mogÅ‚y być usuniÄ™te, hotel doÅ‚oży staraÅ„, aby – w miarÄ™ posiadanych możliwoÅ›ci- zamienić pokój lub w inny sposób zÅ‚agodzić niedogodnoÅ›ci.

§ 5.

Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:

1/ udzielanie informacji zwiÄ…zanych z pobytem i podróżą,

2/ budzenie o oznaczonej godzinie,

3/ przechowanie pieniÄ™dzy i przedmiotów wartoÅ›ciowych w czasie pobytu goÅ›cia w hotelu

4/przechowanie bagażu; hotel może odmówić przyjÄ™cia na przechowanie bagażu w terminach innych niż daty pobytu goÅ›cia oraz rzeczy nie majÄ…cych cech bagażu osobistego.

§ 6.

1. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 kodeksu cywilnego.

2. Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

§ 7.

1. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22.00 do godz. 07.00 dnia następnego.

2. Zachowanie goÅ›ci i osób korzystajÄ…cych z usÅ‚ug hotelu nie powinno zakÅ‚ócać spokoju pobytu innych goÅ›ci. Hotel może odmówić dalszego Å›wiadczenia usÅ‚ug osobie, która narusza tÄ™ zasadÄ™.

3. Na terenie hotelu, poza miejscami wyznaczonymi, obowiazuje bezwzglÄ™dny zakaz palenia papierosów.

§ 8.

1. Każdorazowo opuszczajÄ…c pokój gość powinien sprawdzić zamkniÄ™cie drzwi i pozostawić klucz w recepcji. Recepcja wydaje klucz na podstawie karty pobytu.

2. Gość ponosi odpowiedzialność materialnÄ… za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urzÄ…dzeÅ„ technicznych hotelu powstaÅ‚e z jego winy lub z winy odwiedzajÄ…cych go osób.

3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.

§ 9.

Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżajÄ…cego goÅ›cia w pokoju bÄ™dÄ… odesÅ‚ane  na jego koszt na adres przez goÅ›cia wskazany. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 30 dni.

§ 10.

Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa

§ 11.

1. OpÅ‚ata za pobyt pobierana jest od GoÅ›cia w dniu przyjazdu do obiektu (z góry).

2. W przypadku rezerwacji pokoju i niestawiennictwa się do godz. 18.00 w dniu rezerwacji, hotel zastrzega sobie prawo do pobrania opłaty za jedną dobę hotelową. Hotel może obciążyć opłatą kartę kredytową Gościa

3. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w hotelu w trakcie trwania doby, nie jest zwracana opłata za pobyt w danym dniu.

4. JeÅ›li hotel poniesie znaczne straty z powodu nie zrealizowanej rezerwacji, gość, który tej rezerwacji dokonaÅ‚ może być zobowiÄ…zany do uiszczenia rekompensaty w wysokoÅ›ci do 50% ceny wynajmu tego pokoju.

5 Do opłaty za rozmowy telefoniczne doliczana jest marża hotelowa

§ 12.

Zakaz palenia tytoniu w pokojach. W razie naruszenia zakazu zostaną Państwo obciążeni kosztami odświeżenia pokoju i interwencji straży pożarnej w przypadku uruchomienia DSO. W obu przypadkach jest to koszt 500 zł.

​

bottom of page