REGULAMIN HOTELOWY
Dyrekcja Hotelu wysoko cenić bÄ™dzie PaÅ„stwa wspóÅ‚pracÄ™ w przestrzeganiu tego regulaminu, który sÅ‚użyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych goÅ›ci.
§ 1.
1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
2. JeÅ›li gość nie okreÅ›liÅ‚ czasu pobytu najmujÄ…c pokój przyjmuje siÄ™, że pokój zostaÅ‚ wynajÄ™ty na jednÄ… dobÄ™.
3. Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
§ 2.
1. Å»yczenie przedÅ‚użenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość powinien zgÅ‚osić w recepcji do godz. 9:00 dnia, w którym upÅ‚ywa termin najmu pokoju.
2. Obsługa hotelu uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
§ 3.
1. Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeÅ›li nie upÅ‚ynÄ…Å‚ okres, za który uiÅ›ciÅ‚ należnÄ… za pobyt opÅ‚atÄ™.
2. Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju od godz. 07:00 do 22:00.
3. Hotel może odmówić przyjÄ™cia goÅ›cia, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszyÅ‚ regulamin, wyrzÄ…dzajÄ…c szkodÄ™ w mieniu hotelowym lub goÅ›ci, albo szkodÄ™ na osobie goÅ›ci, pracowników lub innych osób przebywajÄ…cych w hotelu, albo też w inny sposób zakÅ‚óciÅ‚ spokojny pobyt goÅ›ci lub funkcjonowanie obiektu.
§ 4.
1.Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi hotelowi niezwłoczną reakcję.
2. Hotel ma obowiązek zapewnić:
1/ warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa,
2/ bezpiecznego pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o gościu,
3/ profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu
4/ sprzÄ…tanie pokoju i wykonywanie niezbÄ™dnej naprawy urzÄ…dzeÅ„ podczas nieobecnoÅ›ci goÅ›cia, a w jego obecnoÅ›ci tylko wówczas gdy wyrazi takie życzenie,
5/ sprawnÄ… pod wzglÄ™dem technicznym usÅ‚ugÄ™; w przypadku wystÄ…pienia usterek, które nie bÄ™dÄ… mogÅ‚y być usuniÄ™te, hotel doÅ‚oży staraÅ„, aby – w miarÄ™ posiadanych możliwoÅ›ci- zamienić pokój lub w inny sposób zÅ‚agodzić niedogodnoÅ›ci.
§ 5.
Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
1/ udzielanie informacji zwiÄ…zanych z pobytem i podróżą,
2/ budzenie o oznaczonej godzinie,
3/ przechowanie pieniÄ™dzy i przedmiotów wartoÅ›ciowych w czasie pobytu goÅ›cia w hotelu
4/przechowanie bagażu; hotel może odmówić przyjÄ™cia na przechowanie bagażu w terminach innych niż daty pobytu goÅ›cia oraz rzeczy nie majÄ…cych cech bagażu osobistego.
§ 6.
1. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 kodeksu cywilnego.
2. Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
§ 7.
1. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22.00 do godz. 07.00 dnia następnego.
2. Zachowanie goÅ›ci i osób korzystajÄ…cych z usÅ‚ug hotelu nie powinno zakÅ‚ócać spokoju pobytu innych goÅ›ci. Hotel może odmówić dalszego Å›wiadczenia usÅ‚ug osobie, która narusza tÄ™ zasadÄ™.
3. Na terenie hotelu, poza miejscami wyznaczonymi, obowiazuje bezwzglÄ™dny zakaz palenia papierosów.
§ 8.
1. Każdorazowo opuszczajÄ…c pokój gość powinien sprawdzić zamkniÄ™cie drzwi i pozostawić klucz w recepcji. Recepcja wydaje klucz na podstawie karty pobytu.
2. Gość ponosi odpowiedzialność materialnÄ… za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urzÄ…dzeÅ„ technicznych hotelu powstaÅ‚e z jego winy lub z winy odwiedzajÄ…cych go osób.
3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
§ 9.
Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju będą odesłane na jego koszt na adres przez gościa wskazany. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 30 dni.
§ 10.
Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa
§ 11.
1. OpÅ‚ata za pobyt pobierana jest od GoÅ›cia w dniu przyjazdu do obiektu (z góry).
2. W przypadku rezerwacji pokoju i niestawiennictwa się do godz. 18.00 w dniu rezerwacji, hotel zastrzega sobie prawo do pobrania opłaty za jedną dobę hotelową. Hotel może obciążyć opłatą kartę kredytową Gościa
3. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w hotelu w trakcie trwania doby, nie jest zwracana opłata za pobyt w danym dniu.
4. JeÅ›li hotel poniesie znaczne straty z powodu nie zrealizowanej rezerwacji, gość, który tej rezerwacji dokonaÅ‚ może być zobowiÄ…zany do uiszczenia rekompensaty w wysokoÅ›ci do 50% ceny wynajmu tego pokoju.
5 Do opłaty za rozmowy telefoniczne doliczana jest marża hotelowa
§ 12.
Zakaz palenia tytoniu w pokojach. W razie naruszenia zakazu zostaną Państwo obciążeni kosztami odświeżenia pokoju i interwencji straży pożarnej w przypadku uruchomienia DSO. W obu przypadkach jest to koszt 500 zł.
​